5 Tips om vet te verliezen zonder aan spiermassa in te boeten

Combineer kracht met hypertrofie Pure kracht training, zoals het heffen van heavy singles, doubles en triples, is sterk afhankelijk van je neurale drive, de snelheid waarmee je wisselt van het gebruik van Type I naar Type IIb spiervezels en je vermogen om het maximale uit je vezels te halen. Alhoewel deze vorm van training geweldig

Krijg de rug van Arnold Schwarzenegger

Het komt niet vaak voor maar het is altijd weer een show wanneer iemand ongeveer een kwart ton aan rammelend metaal aan de halter heeft hangen. Mooie hoeveelheid gewichten, vriend. Wat je vaker ziet maar net zo indrukwekkend is, zijn de kabel roeiers die een grote stapel gewichten trekken met polsbandjes en al, totdat ze

Ongebruikelijke armspieroefeningen waarmee je een nieuw niveau bereikt

Als je aangeeft dat je lift, dan zul je er ook naar uit moeten zien. De grootte en mate van spierontwikkeling van je armen zal het eerste zijn waar mensen naar kijken als ze je lichaam beoordelen. Dit is nu eenmaal hoe het werkt. Een paar grote armen doen jezelf en anderen eraan herinneren dat

De 6 beste bodybuilding oefeningen voor jouw work-out schema

Aangezien er zoveel goede oefeningen zijn waar je uit kunt kiezen, is het lastig om de tien beste bodybuilding oefeningen aan te wijzen. Bovendien speelt je eigen voorkeur ook een rol. Maar als het mogelijk was om slechts zes oefeningen aan te wijzen voor het opvullen van jouw work-out schema, dan raad ik de volgende

Kai Greene workout

Er is geen magische oefening voor het trainen van de rug. Je zult zowel op breedte als dikte moeten trainen. Dit betekent het uitvoeren van alle mogelijke row oefeningen en alle variaties van pull-ups en push-downs. Leer jezelf aan om je gedachten te koppelen aan je spieren. Probeer om, wanneer je bijvoorbeeld bezig bent met

5 redenenen waarom Proteïnen voor vrouwen nog belangrijker zijn

Ervaren sporters weten hoe belangrijk proteïnes zijn en alhoewel het lichaam wordt gefinetuned in de sportschool, ontwikkeld het zich pas tijdens het eten. De juiste hoeveelheid en de juiste type proteïnes zijn de sleutel tot een slanker en fitter lichaam. En het lijkt erop dat het kauwen op deze aminozuren nog belangrijker is voor vrouwen