De 6 slechtste oefeningen voor heavy lifters

Op een gegeven moment bereik je een punt waarbij je, als je serieus bent in het krijgen van een goddelijk lichaam, over moet stappen naar zwaardere gewichten. Zoals je dit in vorige artikelen kunt lezen, kun je zonder problemen deze overstap maken zolang je de juiste oefeningen doet. Het komt uiteindelijk allemaal aan op de

Gruwelijke work-out: Zack Khan

DE TOORN VAN KHAN Bij het uitvoeren van press oefeningen kun je meer gewicht gebruiken. Het is daarom aan te raden om altijd een vorm van deze oefening (barbells, dumbbells, machines) aan jouw work-out schema toe te voegen. Als de ontwikkeling van je zijwaartse delta-spieren achter lopen op schema, geef het trainen van deze spieren

Je schouderblad spieren stretchen

De schouderblad spieren zijn vanwege de locatie erg gevoelig voor letsels en overspanning. Door dit gebied te stretchen, kun je jezelf ontdoen van dagelijkse stress. Daarnaast kun je door regelmatig de schouderblad spieren te strekken je spiermassa vergroten. Hiervoor zijn verschillende oefeningen mogelijk: Oefening 1 1. Ga zitten en strek je voeten uit zodat deze

Zo doe je de Bridge Core oefening

De romp is het centrale deel vanwaar alle bewegingen van het lichaam aangestuurd worden. Een zwakke romp is verantwoordelijk voor een slechte houding, een verhoogd risico op letsels en op lage rugpijn. De bridge core oefening zorgt niet alleen voor stabilisatie van de buikspieren en onderrug maar het versterkt ook de gluteus maximus (de bilspier)

Buikspieroefeningen voor in het zwembad

Misschien ben je je gebruikelijke routine van buikspieroefeningen zat. Of misschien ben je op zoek naar een nieuw schema. Het zwembad kan een uitstekende manier zijn om je buikspieren te trainen. In dit artikel leer je manieren om je buikspieren in het zwembad te trainen. Stap 1. Wandelen. Waad door het ondiepe gedeelte van het

Zo squat je op de juiste manier

Squats zijn de meest effectieve oefening voor het trainen van je benen en billen. De squat is een oefening die de meeste mensen kunnen uitvoeren en afhankelijk van jouw mate van fitheid kan worden aangepast. Squats kunnen zowel met of zonder gewichten worden uitgevoerd. Voor de beste resultaten is het aan te raden om twee