8 Tips om minder vocht vast te houden en je buikspieren zichtbaar te maken

Je hebt werkt hard, gaat als een speer met je buikspiertrainingen en houd je aan je eetschema om korte metten te maken met overtollig lichaamsvet. Je slaat zelfs het snacken tijdens de avondjes uit met je vrienden over maar je wasbordje is nog steeds niet zichtbaar. Wat gaat er verkeerd? Het kan zijn dat je

Twee stappen voor een indrukwekkende Biceps

De barbell curl is niet zo multifunctioneel als de bench press, deadlift of squat, maar je kunt niet ontkennen dat de curl bij veel mannen tot één van de favorieten behoort. Des te meer gewicht je kunt dragen, des te groter je biceps kan groeien. Volg deze tips om binnen de kortst mogelijke tijd een

Meer gewicht squatten? Zit neer

Wil je het gewicht dat je kan squatten verhogen maar zit je vast kwa gewicht? Zet je dan gewoon neer, zo eenvoudig is het. Door een bench of een box te gebruiken en neer te gaan zitten voorkom je het zwakke punt dat bijna iedereen onderaan in zijn/haar squat heeft. Sta recht met de bench

6 Tips om je Biceps efficiënter te trainen

Negative Curls De extra weerstand van de negatieve variant van deze oefening betekent dat jouw biceps meer spiervezels zal nodig hebben. “Mensen zijn over het algemeen excentrisch sterker dan concentrisch,” aldus Friedman. “Zonder de extra weerstand zou je hetzelfde aantal vezels gebruiken als met de normale variant.” Doe het nu zelf: Preacher Curl Negatives Voer

De 4 redenen waarom jij GEEN gespierde biceps hebt

Het is een simpel feit: mannen willen grote, sterke armen. Loop een sportschool binnen en je zit een rij van mensen voor een spiegel staan die aan hun biceps en triceps werken. Toch zijn er zoveel mannen die moeite hebben met het groter maken van armen, ongeacht het aantal uren per week dat zij aan

5 Super oefeningen die je nu nog niet doet

1) FRONT SQUAT Waarom je deze oefening wilt doen “Front squats hebben mij enorm geholpen met de ontwikkeling van mijn quads, zeker toen ik aan het trainen was voor de Ironman wedstrijd,” zegt Heath. “De meeste mensen slaan front squats over omdat ze ongemakkelijk aanvoelen en er makkelijkere alternatieven zijn maar als je echt volume