Phil Heath’s beste tips voor het trainen van je armspieren

1 Train je biceps en triceps tegelijkertijd. Begin met het trainen van je zwakste spieren – op dit punt heb je namelijk meer kracht en energie. Je zult zien dat ik altijd eerst de biceps voor de triceps train. De reden hiertoe is dat mijn triceps sneller groeien dan mijn biceps. 2. Het grootste voordeel

Sixpack schema: Op 1 maand tijd keiharde buikspieren

Elke man en vrouw droomt ervan om een mooie sixpack te hebben in plaats van een buikje waar geen spieren maar enkel vet te bespeuren valt. Daarom zijn we aan de slag gegaan en hebben we een schema opgesteld dat jou een mooie sixpack bezorgt op 1 maand tijd. We hebben er ook voor gezorgd

28 oefeningen voor strakke buikspieren

Ik ben een grote fan van de mountain climber oefening. De mountain climber is een heel goede oefening voor je core. Naast de core werkt deze oefening ook in op je buikspieren, bilspieren en schouders. Wil je bovendien ook wat werken aan je conditie dan hoef je het enkel in een interval schema te gieten.

Borstkas & Biceps blast workout

Deze snelle borstkas en biceps oefening maakt gebruikt van zware gewichten en een groot aantal herhalingen om maximale spiermassa te kweken. In het begin zal het verschil niet duidelijk merkbaar zijn maar in je borstkasspieren en biceps zul je na de workout een flink branderig gevoel ondervinden. Het doel is om alle herhalingen in één

De 5 beste Powerfoods

Sommige voedingsmiddelen worden vaak over het hoofd gezien bij het samenstellen van een krachtig en gezond voedingsschema. Soms komt het omdat ze een moeilijke naam hebben, soms zijn ze moeilijker te vinden in de reguliere winkels. Toch mogen onderstaande 5 voedingsmiddelen niet langer ontbreken in jouw voedingsschema. Ze zullen je helpen bij het opbouwen van

Grotere voorarmen krijgen

Een paar sterke voorarmen doen meer dan je enkel er goed uit laten zien in een t-shirt. Door regelmatig aan je voorarmen te werken, vergroot je je grijpkracht aanzienlijk waardoor je weer meer gewicht kunt gebruiken tijdens het trainen van andere lichaamsdelen. De voorarmen worden meegenomen bij het uitvoeren van biceps- en rugoefeningen maar voor