Hoe vaak moet je trainen per week?

HYPOTHESE Onderzoek wijst uit dat drie tot vier keer per week trainen de meest efficiënte hoeveelheid is om spiermassa te kweken. ONDERZOEK In een studie van de universiteit van Rio de Janeiro werden deelnemers ingedeeld in drie groepen waarbij iedere groep een andere wekelijkse frequentie aanhield: twee keer per week (Dinsdag, Donderdag); drie keer per

4 Veelgemaakte Fouten Bij Squats

Als het aankomt op het ontwikkelen van grootte, kracht, symmetrie en snelheid – of een achterwerk dat als gegoten zit in een Wranglers spijkerbroek – zijn squats de meest geschikte beweging in jouw arsenaal van work-out oefeningen. Squats zijn nog altijd de nummer één op dit gebied en als je geen squats doet dan hinder

Invloed van Vitamine C en E op je uithoudingsvermogen

In een recente studie is gebleken dat dosissen van 1,000 mg vitamine C en 235 mg vitamine E – beide zijn antioxidanten – die gedurende 11 weken werden ingenomen door de proefpersonen zorgden voor een gedaald uithoudingsvermogen. Dit komt door een verminderde productie van mitochondriën, die zorgen voor de opwekking van energie in je lichaam.

Phil Heath’s beste tips voor het trainen van je armspieren

1 Train je biceps en triceps tegelijkertijd. Begin met het trainen van je zwakste spieren – op dit punt heb je namelijk meer kracht en energie. Je zult zien dat ik altijd eerst de biceps voor de triceps train. De reden hiertoe is dat mijn triceps sneller groeien dan mijn biceps. 2. Het grootste voordeel

Sixpack schema: Op 1 maand tijd keiharde buikspieren

Elke man en vrouw droomt ervan om een mooie sixpack te hebben in plaats van een buikje waar geen spieren maar enkel vet te bespeuren valt. Daarom zijn we aan de slag gegaan en hebben we een schema opgesteld dat jou een mooie sixpack bezorgt op 1 maand tijd. We hebben er ook voor gezorgd

De 5 beste Powerfoods

Sommige voedingsmiddelen worden vaak over het hoofd gezien bij het samenstellen van een krachtig en gezond voedingsschema. Soms komt het omdat ze een moeilijke naam hebben, soms zijn ze moeilijker te vinden in de reguliere winkels. Toch mogen onderstaande 5 voedingsmiddelen niet langer ontbreken in jouw voedingsschema. Ze zullen je helpen bij het opbouwen van