Afgetrainde borstspieren ontwikkelen

Het ontwikkelen van afgetrainde borstspieren hangt allemaal af van discipline, dieet en vastberadenheid. Het samenstellen van een gedisciplineerd work-out schema, het meerdere malen op een dag eten van voedingsmiddelen rijk aan proteïnen en deze twee onderdelen samen meerdere maanden lang volhouden zal uiteindelijk leiden tot afgetrainde borstspieren. Iedereen kan, ongeacht van zijn lichaamsgrootte, kracht en

6 tips om super gespierd te worden

1) Maak gebruik van vrije gewichten Kies voor dumbbells in plaats van kabels of de Smith machine. Machines met weerstand zijn een prima manier om meer definitie te geven aan je spieren. Als je echter meer volume wilt, is trainen met vrije gewichten de beste optie. Met dumbbells span je namelijk ook de ondersteunende spieren

Spieren in een oogwenk: Delt Developer

De front raise is de meest populaire oefening voor de voorzijde van de schouder. Het is ook de oefening die meest verkeerd wordt uitgevoerd. Stel de halterbank op een helling in om een bewegingsvrijheid te belemmeren. Hierdoor is het lichaam geforceerd om enkel de deltaspieren te gebruiken zonder dat automatisch de rest van het lichaam

De beste oefeningen voor monsterlijke dijspieren

Heb je wel eens van de term “Turnip thighs” gehoord? Dit begrip wordt gebruikt voor dijbenen die aan de bovenkant erg gespierd zijn maar rond de knieën niet sterk ontwikkeld zijn. Het komt regelmatig voor bij beginnende bodybuilders en wordt, naast de genen natuurlijk, veroorzaakt door een gebrek aan bewegingsvrijheid. Als jij met betrekking tot

5 redenen waarom je geen vet verliest

1. Je traint niet op het verliezen van vet Om lichaamsvet te verliezen ontkom je simpelweg niet aan gewichtheffen. Als je merkt dat je voornamelijk op de hometrainer fiets springt, cardio-fitness lessen volgt of een rondje joggen gaat als work-out dan is het de hoogste tijd om je strategie voor het verliezen van gewicht en

De borstkas oefening die je NIET mag vergeten

Wij krachtpatsers zijn eigenlijk allemaal hetzelfde. We zijn nu eenmaal gek op de bench press en de incline press. We doen deze oefeningen zo vaak dat we soms tijdelijk moeten stoppen om daadwerkelijk vooruitgang te boeken of blessures te voorkomen. De bench press is een fijne oefening maar het is niet de enige borstkas oefening