5 redenenen waarom Proteïnen voor vrouwen nog belangrijker zijn

Ervaren sporters weten hoe belangrijk proteïnes zijn en alhoewel het lichaam wordt gefinetuned in de sportschool, ontwikkeld het zich pas tijdens het eten. De juiste hoeveelheid en de juiste type proteïnes zijn de sleutel tot een slanker en fitter lichaam. En het lijkt erop dat het kauwen op deze aminozuren nog belangrijker is voor vrouwen

Phil Heath Chest Routine

FST-7 klinkt als een hoogwaardige motorolie en de onafgekorte naam, “fascia stretch training seven”, geeft ook geen volwaardige uitleg. Laten we het in stukjes opdelen. “Fascia stretch” verwijst naar het aanspannen van de spieren en het uitrekken van de fascie, het verbonden weefsel dat de spieren bedekt. Het getal “zeven” refereert naar het aantal beoogde

Leuke Bodyweight Work-Out

Lichaamsgewicht work-outs? Je denkt misschien al, hoe moeilijk kan dat zijn … en bouw je op deze manier echt spiermassa op? Zet je bedenkingen overboord, sportschool fanaten, aangezien het antwoord je zal verrassen. Het geheim zit hem niet zo zeer in het uitvoeren van gymnastiek oefeningen zoals de oefeningen die je waarschijnlijk op de basisschool

Arnold’s Bench Basics

De barbell bench press is één van de meest belangrijkste oefeningen voor het opbouwen van spiermassa en kracht in de grote borstspier, voorste deltaspieren en de triceps. Het opbouwen van spiermassa of spierkracht als jouw voornaamste doel zal namelijk je vorm en techniek bepalen voor deze essentiële oefening. In bodybuilding draait het allemaal om het

Randy Ortons biceps workout

Je kunt gerust stellen dat Randy Orton vandaag de dag één van de meest intimiderende worsteltalenten in de WWE competitie is. Orton komt uit een lange lijn van worstelaars. Van zijn vader, Cowboy Bobby Orton tot zijn oom Barry O. en zijn inmiddels overleden grootvader Bobby Orton Senior – Het was al vrij snel duidelijk

2 curls in 1 voor grotere armen

George Zottman was een sterke man uit de negentiende eeuw welke bekend was vanwege zijn ongelooflijke sterke armspieren (hij kon een dumbbell met een gewicht van 80 kg in zijn stoel heen en weer bewegen). De variatie op de curl oefening welke zijn naam draagt kan de grootte van jouw armspieren tot ongekende hoogte tillen