Deadliften met losse dumbells

Deadlifts zijn een goede manier om je hamstrings, de achterzijde van je benen, te trainen. Let echter goed op want wanneer je deze oefening verkeerd uitvoert, kun je je rug ernstige schade toe brengen. Maak gebruik van relatief lichte gewichten en let goed op de houding van je rug. Instructies Doe een warming-up van minstens

Supplementen die helpen met het opbouwen van spiermassa

Het opbouwen van droge spiermassa kost heel erg veel werk. De maatschappij is zo gericht op het verliezen van gewicht en het verbranden van vet dat we vergeten dat we spieren moeten kweken om dat gewicht te verliezen. Misschien is jouw doel zelfs gericht op bodybuilding en het aankomen van gewicht. Hoe dan ook, wanneer

Hoe maak je een workout schema?

Daadwerkelijk de tijd nemen om een concreet schema op te stellen is de eerste en allerbelangrijkste stap naar het trainen van het lichaam waar je altijd van gedroomd hebt. Daarna komt de lastige taak om het schema trouw te volgen. Voor nu richten we ons enkel op het samenstellen van een workout schema. Planning 1.

Hoe spiergroei stimuleren

Om spieren te kweken zul je meer moeten doen dan enkel gewichtstrainingen. Het dieet is een andere belangrijke rol waar je rekening mee moet houden als je grotere spieren wilt. Je spieren hebben brandstof nodig om zichzelf te herstellen en te kunnen groeien. Het kweken van spieren vereist zowel concentratie als motivatie. Houd je dus

12 Fitness stereotypes

In elke fitness lopen wel mensen rond die voldoen aan enkele stereotypen, daarom dit hilarische filmpje waarin 12 fitness stereotypes aan bod komen!

Je buikspieren trainen terwijl je zit

Het toepassen van buikspier oefeningen tijdens je workout in de sportschool of thuis kan je helpen met het aftrainen van je blubberige buik. Doordat mensen het grootste gedeelte van hun dag zittend doorbrengen, zullen ze toch meer moeten bewegen om dit mogelijk te maken. Hou je buikspieren strak en gespierd door je buikspieren twee maal