Met cardio bouw je spieren

Als je cardiotraining overslaat omdat je denkt dat het kweken van spiermassa vertraagd of te niet doet, lees dan het volgende. Volgens nieuwe waarnemingen, ondersteunt door 14 verschillende onderzoeken, veroorzaken aërobe bewegingen zoals joggen, wandelen en fietsen geen vermindering van de spiermassa – sterker nog, de spiermassa neemt juist toe. In meerdere van deze studies

8 Barbell oefeningen om spieren op te bouwen en vet te verbranden

In een werkplek waar het gebruikelijke “9-tot-5” schema uitmondt tot een avond doorbrengen op kantoor, begrijpen we dat iedere minuut, en dan met name in de sportschool, zo efficiënt mogelijk besteedt moet worden. Om je aan te passen aan een beperkt aantal uren in de sportschool, raden we je aan om één van de beste

De 10 beste Push-Up varianten

Het mooie van de pushup is dat je deze oefening op ieder moment en overal kunt uitvoeren. Het is een geweldige allesomvattende oefening die je niet alleen in je armen en borstkas voelt maar ook een brandend gevoel in je romp veroorzaakt. Het enige nadeel is dat het volgen van dezelfde routine dag in, dag

De 10 beste buikspieroefeningen

Neem onderstaande oefeningen wat vaker op in je workout als je supperstrakke buikspieren wilt bekomen! Barbell Rollout                           Barbell Russian twist                           Swiss ball crunches            

10 Manieren om te doen alsof je traint in de Gym

Wil je soms ook wel eens faken dat je aan het trainen bent? Maar je weet niet hoe dit aan te pakken? Onderstaande cartoons kunnen je op weg helpen 🙂

5 bodybuilding voornemens voor 2016

1. IK ZAL MIJN SCHEMA’S VAKER AANPASSEN De meeste mensen die een sportschool bezoeken, houden hun schema’s veel te lang aan of maken helemaal geen gebruik van een schema. Op het moment dat je een schema meer dan zes keer hebt herhaalt, zul je merken dat je vooruitgang, en dus jouw winst, snel afneemt. Het