Kai Greene workout

kai Er is geen magische oefening voor het trainen van de rug. Je zult zowel op breedte als dikte moeten trainen. Dit betekent het uitvoeren van alle mogelijke row oefeningen en alle variaties van pull-ups en push-downs.

Leer jezelf aan om je gedachten te koppelen aan je spieren. Probeer om, wanneer je bijvoorbeeld bezig bent met rows, om niet alleen enkel met je armen te trekken, maar de inspanning te voelen in je laterale spieren, de grote ruitvormige spier, de grote en de kleine ronde spier en alle andere rugspieren die je probeert te ontwikkelen.

Ga naar de sportschool met een specifiek work-out schema maar wees niet bang om, afhankelijk van de staat van je lichaam, hier van af te wijken.

“Om een kampioen te worden, om de beste te zijn, kan het niet neerkomen op een combinatie van setjes en herhalingen. Het is de aaneenschakeling van alle kennis en inspanning die deze persoon over de jaren heeft opgedaan.” – Kai Greene

GREENE’S WORK-OUT VOOR DE RUG

Wide-grip Pull-up: 4 setjes van 8 – 15 herhalingen

Lat Pull-down: 4 setjes van 8 – 15 herhalingen

Barbell Row: 4 setjes van 8 – 15 herhalingen

T-bar Row: 4 setjes van 8 – 15 herhalingen

Seated Cable Row: 4 setjes van 8 – 15 herhalingen



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *