Randy Ortons biceps workout

randy Je kunt gerust stellen dat Randy Orton vandaag de dag één van de meest intimiderende worsteltalenten in de WWE competitie is. Orton komt uit een lange lijn van worstelaars. Van zijn vader, Cowboy Bobby Orton tot zijn oom Barry O. en zijn inmiddels overleden grootvader Bobby Orton Senior – Het was al vrij snel duidelijk dat professioneel worstelen voor Randy in het verschiet lag. En ondanks de waarschuwing van zijn vader dat de levensstijl van een professioneel worstelaar, een leven waar je voortdurend moet reizen, niet makkelijk zal zijn voor hem en zijn familie, hield Randy voet bij stuk en begon met zijn pad naar het worden van een ruwe worstelaar.

Eén van de grootste blikvangers van Orton is zijn overweldigende postuur. De man is maar liefst 1.96 meter lang en heeft een ongelooflijk brede lichaamsbouw. Het is geen wonder dat Orton al snel een hit werd bij de fans van worstelen. Vandaag de dag willen mensen dingen zien die meer dan levensgroot zijn en Randy past daar prima bij. We hebben hieronder het trainingsschema voor de schouders en de biceps welke Orton toepast om een kracht der natuur te worden en welke je nu zelf kunt proberen.

Schouders (3 tot 5 setjes van 8 tot 12 herhalingen)
Voorwaarste, zijwaartse en achterwaartse lateral raises
Dumbbell press
Upright rows
Standing barbell push-press

Biceps (3 tot 5 setjes van 8 tot 12 herhalingen)
Standing dumbbell curls
Preacher Curls
Hammer curls
E-Z curl bar
One armed concentration curls



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *