Sixpack schema: Op 1 maand tijd keiharde buikspieren

sixpack schema Elke man en vrouw droomt ervan om een mooie sixpack te hebben in plaats van een buikje waar geen spieren maar enkel vet te bespeuren valt.

Daarom zijn we aan de slag gegaan en hebben we een schema opgesteld dat jou een mooie sixpack bezorgt op 1 maand tijd. We hebben er ook voor gezorgd dat je geen accessoires nodig hebt en dat je dit sixpack schema thuis kan uitvoeren.

Bovendien gebruiken we enkel volgende oefeningen: sit-ups, crunches, plank houding en pushups zodat het zeker voor iedereen haalbaar moet zijn!

Opmerking: laat tussen de verschillende oefeningen steeds 1 minuut rust voor een optimaal resultaat.

Dag 1: 15 Sit-ups, 5 Crunches, 10 seconden plank houding, 10 pushups

Dag 2: 19 Sit-ups, 6 Crunches, 12 seconden plank houding, 11 pushups

Dag 3: rustdag

Dag 4: 23 Sit-ups, 7 Crunches, 15 seconden plank houding, 12 pushups

Dag 5: 27 Sit-ups, 10 Crunches, 20 seconden plank houding, 14 pushups

Dag 6: 30 Sit-ups, 15 Crunches, 25 seconden plank houding, 16 pushups

Dag 7: 34 Sit-ups, 20 Crunches, 28 seconden plank houding, 17 pushups

Dag 8: 36 Sit-ups, 29 Crunches, 30 seconden plank houding, 19 pushups

Dag 9: 40 Sit-ups, 38 Crunches, 33 seconden plank houding, 20 pushups

Dag 10: rustdag

Dag 11: 42 Sit-ups, 47 Crunches, 35 seconden plank houding, 21 pushups

Dag 12: 46 Sit-ups, 56 Crunches, 37 seconden plank houding, 22 pushups

Dag 13: 50 Sit-ups, 65 Crunches, 40 seconden plank houding, 24 pushups

Dag 14: 54 Sit-ups, 74 Crunches, 50 seconden plank houding, 25 pushups

Dag 15: 57 Sit-ups, 83 Crunches, 55 seconden plank houding, 27 pushups

Dag 16: 60 Sit-ups, 92 Crunches, 60 seconden plank houding, 29 pushups

Dag 17: rustdag

Dag 18: 64 Sit-ups, 101 Crunches, 65 seconden plank houding, 30 pushups

Dag 19: 67 Sit-ups, 110 Crunches, 70 seconden plank houding, 32 pushups

Dag 20: 71 Sit-ups, 119 Crunches, 75 seconden plank houding, 35 pushups

Dag 21: 74 Sit-ups, 128 Crunches, 80 seconden plank houding, 38 pushups

Dag 22: 77 Sit-ups, 137 Crunches, 85 seconden plank houding, 40 pushups

Dag 23: 80 Sit-ups, 146 Crunches, 90 seconden plank houding, 43 pushups

Dag 24: rustdag

Dag 25: 84 Sit-ups, 155 Crunches, 95 seconden plank houding, 46 pushups

Dag 26: 86 Sit-ups, 164 Crunches, 100 seconden plank houding, 49 pushups

Dag 27: 90 Sit-ups, 173 Crunches, 105 seconden plank houding, 52 pushups

Dag 28: 94 Sit-ups, 182 Crunches, 110 seconden plank houding, 55 pushups

Dag 29: 96 Sit-ups, 191 Crunches, 115 seconden plank houding, 58 pushups

Dag 30: 100 Sit-ups, 200 Crunches, 120 seconden plank houding, 60 pushups



Reacties

  1. By Rick

    Reply

    • By Erik

      Reply

  2. By Stieven

    Reply

  3. Reply

  4. Reply

  5. Reply

  6. Reply

  7. Reply

  8. Reply

  9. Reply

  10. Reply

  11. Reply

  12. Reply

  13. By Tom

    Reply

    • By kenker svon

      Reply

  14. By scott

    Reply

  15. Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *