Zo behoud je je spiermassa

Droge spiermassa in het menselijk lichaam helpt met het efficiënter verbranden van calorieën, omzetten van vetten en voedsel naar energie en helpt bovendien met het versnellen van het metabolisme tijdens de rust. Iedereen weet over het algemeen wat nodig is om spiermassa te kweken maar vaak is de vraag, nadat de spiermassa eenmaal is opgebouwd,

Supplementen die helpen met het opbouwen van spiermassa

Het opbouwen van droge spiermassa kost heel erg veel werk. De maatschappij is zo gericht op het verliezen van gewicht en het verbranden van vet dat we vergeten dat we spieren moeten kweken om dat gewicht te verliezen. Misschien is jouw doel zelfs gericht op bodybuilding en het aankomen van gewicht. Hoe dan ook, wanneer

Deadliften met losse dumbells

Deadlifts zijn een goede manier om je hamstrings, de achterzijde van je benen, te trainen. Let echter goed op want wanneer je deze oefening verkeerd uitvoert, kun je je rug ernstige schade toe brengen. Maak gebruik van relatief lichte gewichten en let goed op de houding van je rug. Instructies Doe een warming-up van minstens

5 voedingsmiddelen die je helpen vet te verbranden

1. Bruine rijst Bruine rijst is een volkoren rijst variant. Volkoren graanproducten zijn moeilijker te verteren dan verwerkte granen en helpen je lichaam daarom met het verbranden van vet. Bruine rijst bevat, in tegenstelling tot witte rijst, de vlies en de zemel welke de graan completeren. Het is daarnaast ook rijk aan proteïne, thiamine, cacium,

Instagram Inspiratie: Nyle Nayga

Regelmatig struinen wij social media af naar bronnen van inspiratie. Zo liepen wij ook tegen het account van Nyle Nayga. Een amerikaanse jongen die door middel van wetenschap zijn fysiek verbeterd. En daar lijkt hij behoorlijk succesvol in te zijn. Neem een kijkje op zijn instagram account en hopelijk doe je wat inspiratie op om

Met muziek ga je harder, maar waarom?

Stel je eens voor, in alle stilte je training doen. Hoe zou dat zijn? Zelf moeten wij er niet aan denken maar goed, ieder heeft zo zijn voorkeur. In de loop der jaren zijn er onderzoeken gedaan waaruit blijkt dat muziek tijdens je training voordelen met zich mee neemt. Daarom delen wij er hieronder een